Trippelt gull til «Jenter vil mer»
Sponsor- og eventprisen 2024
Trigger-kampanjen «Jenter vil mer» sikret Sparebanken Vest hele tre gull under årets Sponsor- og eventpris, inkludert tittelen «Årets sponsor».
– Helt, helt fantastisk. Dette hadde vi ikke trodd, vi er jo bare en bank på Vestlandet, sier Tonje Marie Schreiner, markedsdirektør i Sparebanken Vest til Kampanje.
Totalt var det 13 gull å kjempe om, og tre av dem gikk til Schreiner og banken. Banken vant i i tillegg også «Årets idrettssponsor» og «Årets samfunnsengasjement».
– Vi er veldig, veldig stolte, sier Schreiner.
Det er ikke første gang Sparebanken Vest går til topps i en markedsføringskonkurranse, og banken har allerede markert seg med priser i Anfo Effekt, Gullblyanten og i Sabre Awards.
– Men det er første gang vi vinner denne prisen, sier markedsdirektøren.
– Og med hele tre gull?
– Ja, det er vel ganske bra, sier Schreiner.
Sparebanken Vest var ikke den eneste Trigger-kunden som stakk av med gull på prisutdelingen. Coca-Cola, Google og Diplom-Is hentet nemlig også hjem førstepremier denne kvelden.
Vi gratulerer alle vinnerne!
Sponsor- og eventprisen
Sponsor- og eventprisen arrangeres av Sponsor- og eventforeningen, og er en anerkjennelse av dokumentert arbeid med bruk av sponsing og/eller event som kommersielt virkemiddel. Casene har derfor blitt vurdert på flere punkter - deriblant strategi og målsetting, kreativitet og innovasjon, og effekt.