Trippelt gull til «Jenter vil mer»

Sponsor- og eventprisen 2024

25.04.2024

Trigger-kampanjen «Jenter vil mer» sikret Sparebanken Vest hele tre gull under årets Sponsor- og eventpris, inkludert tittelen «Årets sponsor».

– Helt, helt fantastisk. Dette hadde vi ikke trodd, vi er jo bare en bank på Vestlandet, sier Tonje Marie Schreiner, markedsdirektør i Sparebanken Vest til Kampanje.

Totalt var det 13 gull å kjempe om, og tre av dem gikk til Schreiner og banken. Banken vant i i tillegg også «Årets idrettssponsor» og «Årets samfunnsengasjement».

Les mer om kampanjen her

– Vi er veldig, veldig stolte, sier Schreiner.

Det er ikke første gang Sparebanken Vest går til topps i en markedsføringskonkurranse, og banken har allerede markert seg med priser i Anfo Effekt, Gullblyanten og i Sabre Awards.

– Men det er første gang vi vinner denne prisen, sier markedsdirektøren.

– Og med hele tre gull?

– Ja, det er vel ganske bra, sier Schreiner.

Les hele saken hos Kampanje

Sparebanken Vest var ikke den eneste Trigger-kunden som stakk av med gull på prisutdelingen. Coca-Cola, Google og Diplom-Is hentet nemlig også hjem førstepremier denne kvelden.

Vi gratulerer alle vinnerne!

Sponsor- og eventprisen

Sponsor- og eventprisen arrangeres av Sponsor- og eventforeningen, og er en anerkjennelse av dokumentert arbeid med bruk av sponsing og/eller event som kommersielt virkemiddel. Casene har derfor blitt vurdert på flere punkter - deriblant strategi og målsetting, kreativitet og innovasjon, og effekt.

Se alle vinnerne her