Åtte nominasjoner

Trigger med flest norske nominasjoner i Sabre Awards

18.03.2024

Trigger har hele åtte nominasjoner i åtte ulike kategorier i den internasjonale PR-konkurransen Sabre Awards.

Den prestisjetunge Sabre Awards, kjent som PR-bransjens europamesterskap, kårer de beste PR- og kommunikasjonsjobbene i Europa. Av over 2000 innsendte bidrag er nå 400 shortlistet til finalen, og Trigger er representert med hele åtte nominasjoner.

– Det er stor stas å få full uttelling med åtte av åtte mulige jobber på shortlist. Jobbene representerer også en stor bredde av hva vi driver med, med ulike kategorier, problemstillinger og kunder. Det viser at Trigger leverer høyt nivå på flere områder, sier daglig leder Bente Kvam Kristoffersen.

I fjor høstet Trigger to gull under kåringen i Frankfurt, og ble dermed det beste norske byrået. I tillegg fikk Trigger pallplass som et av Europas beste byråer å jobbe i. Med slike resultater i bakhånd, er forventningene til årets konkurranse høye.

– Vi var veldig spente i år om vi igjen kunne levere arbeider av en kvalitet som hevder seg internasjonalt. Med hele åtte nominasjoner er gullsjansen større enn noen gang, så vi håper på å hevde oss i toppen og har ambisjoner om å klare å hente noen gull hjem i år også, sier Kvam Kristoffersen.

Kåringen går av stabelen 17. april i London.

Nominerte arbeider

Nordic Valley for Vipps MobilePay.
Kategori: Employee Communications

Slipp barna fri for Visit Norway / Innovasjon Norge.
Kategori: Digital campaign

Jenter vil mer for Sparebanken Vest.
Kategori: Sponsorship

Redefine Luxury for Visit Norway / Innovasjon Norge.
Kategori: Travel & Tourism

Mesta goes soft! for Mesta.
Kategori: Transportation & Logistics

Du først for Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet (BUFDIR).
Kategori: Government agencies

The National Museum of Summer Destinations for Nasjonalmuseet.
Kategori: Social Media/Social Networking Campaign

The New Beginning for Visit Norway / Innovasjon Norge.
Kategori: Marketing to women

Se alle nominerte her.