Nominert til pris
Trigger-Tone kan bli «Årets foredragsholder»
Tone Angsunds fortellerglede og engasjement bergtar alt fra barneskoleelever til konserndirektører. Nå er Triggers energibunt nominert til ANFO-prisen «Årets foredragsholder».
– Jeg digger å stå og prate og danse på scenen, og det er så gøy å bli anerkjent for det. Men med så mange flinke nominerte trodde jeg først det måtte være en feil, ler Tone Angsund, som innrømmer at hun blir ekstra stolt og glad over alle som heier på henne etter at det ble kjent at hun er en av de nominerte.
Trigger-konsulenten er fast gjesteforeleser hos Kristiania og er kjent for sine kreative workshops og inspirasjonsforedrag som hun reiser land og strand med. Noe av det hun snakker mest om er historiefortelling i digitale kanaler, effekt og hvordan man måler resultater av kommunikasjon og markedsføring.
– Tone er helt rå! Hennes evne til å nå gjennom uansett om hun snakker om bærekraft eller Linkedin har blåst meg av banen mer enn en gang. Tones fortellerglede og engasjement bergtar alt fra barneskoleelever til konserndirektører. Jeg er muligens litt inhabil, men jeg mener at denne nominasjonen er helt på sin plass, sier byråleder i Trigger, Bente Kvam Kristoffersen.
Årets Foredragsholder deles ut på Den store annonsørdagen i regi av Anfo den 12. oktober. Prisen går til en person som har vist ekstraordinær dyktighet i å formidle både innsikt, ideer og visjoner og prisen skal være en anerkjennelse av kunnskapsdeling og lidenskap for markedsføringens kunst og vitenskap. Prisen deles ut av ANFO effekt. På nominasjonslista står tilsammen 17 foredragsholdere som har utmerket seg i året som har gått.
Spennet i arbeidshverdagen til Angsund er stort. Hun har holdt sosiale medier-kurs på Stortinget og workshop med hele 80 deltakere, som endte med en merkevareplattform.
– Jeg gløder og er i ekstase når jeg får lov til å jobbe sammen med andre mennesker på den måten. Jobben blir alltid ekstra gøy sammen med andre. Å løse en problemstilling sammen med en kunde er det som inspirerer meg mest, sier hun.
I tillegg til foredrag om historiefortelling og bærekraft har mange bedrifter fått øynene opp for Angsunds Linkedin-foredrag:
– Det er et enormt potensial i Linkedin. Veldig få poster, derfor får man rask effekt bare ved å begynne å poste litt. I tillegg kan man lett engasjere ansatte.
Interessert?
Trenger du et inspirasjonsforedrag, Linkedin-prat, kurs i å holde foredrag selv eller en kreativ workshop? Ta kontakt med Tone Angsund for en uforpliktende prat.
- tone@trigger.no
- 90 79 66 82