Trigger styrker laget
Henter konsulent, prosjektleder og innholdsrådgiver
Trigger henter Siri Røhr Staff fra Power, Malin Lauritzen fra Per PR og Matias Fosso Kristiansen fra Brettforbundet. Det koker i byrået om dagen og hva er vel mer gøy da enn å ønske flere kollegaer velkommen til Trigger, sier Bente Kvam Kristoffersen, daglig leder i Trigger. Byrået teller nå 40 ansatte og har en ambisjon om å få enda flere om bord.
Byrået henter inn tre erfarne rådgivere til byrået
Siri Røhr-Staff kommer fra jobben som nordisk PR- og kommunikasjonssjef i elektronikk-kjeden Power. Den nye Trigger-konsulenten har bakgrunn som tekstforfatter fra reklamebransjen og har tidligere blant annet jobbet som informasjonssjef i reiseselskapet Ving.
– Etter flere år på kundesiden begynte jeg å lengte tilbake til byråtilværelsen. Høyt tempo, boblende kreativitet og inspirerende kolleger var noe av det jeg savnet aller mest, og det visste jeg at jeg ville få i bøtter og spann i Trigger. Derfor var valget lett da jeg fikk muligheten til å være en del av et av Norges beste og mest spennende fagmiljøer, sier Røhr-Staff.
– Siri sin erfaring, spesielt fra kundesiden, inkluderer erfaring på konsernnivå. Det å få en kollega som har jobbet med komplekse problemstillinger i krevende konkurranseutsatte bransjer er gull verdt både for kundene våre og for vår egen utvikling i byrået, sier Bente Kvam Kristoffersen.
– Den innovative og ambisiøse, men også joviale holdningen trigget meg
Malin Lauritzen er ny prosjektleder i Trigger. Hun har de siste fire årene jobbet som prosjektleder og daglig leder i PerPR. Lauritzen har en bachelor i medier og kommunikasjon fra Oslo Met og har helt siden studietiden fulgt Trigger fra sidelinjen.
– Jeg har latt meg imponere av Triggers inspirerende og solide prosjekter. Trigger kombinerer strategi, teknologi og kreativitet, og leverer kommunikasjon som har effekt, som beveger folk og som utgjør en forskjell. Den innovative og ambisiøse, men også joviale holdningen trigget meg!
Nå gleder hun seg over å komme i gang.
– Jeg forventer meg et sterkt faglig og sosialt felleskap, et maskineri som jobber mot de samme målene, og som er gode på å få frem det beste i hverandre. Jeg håper jeg kan ta med meg all erfaringen min og bidra til å styrke Trigger-teamet ytterligere både faglig og kreativt.
– Malin har jobbet både nasjonalt og nordisk. Hun tar med seg erfaring som er spesielt verdifull for oss når vi etter hvert har en portefølje som strekkes seg utover egne landegrenser. Malin ser muligheter, er løsningsorientert og styrer prosjektene med en faglig autoritet som har imponert oss fra hun kom inn dørene i Torggata.
Viktige verdier
Matias Fosso Kristiansen startet jobben som innholdsrådgiver i Trigger i mars. Før det jobbet han som kommunikasjonsansvarlig i Brettforbundet. Han har i tillegg erfaring som frilans innholdsprodusent, der han blant annet har levert både tekstproduksjon, bilder og video.
– Etter bare halvannen måned i Trigger har jeg lært vanvittig mye. For meg, som kommer fra en liten organisasjon, uten noen kommunikasjonsavdeling å sparre med, har det vært spesielt lærerikt å se betydningen av en god prosess. At de geniale idéene ikke nødvendigvis bare er pønsket frem av noen få geniale hoder, men et resultat av en godt etablert arbeidsmetode og samarbeid mellom fagdisipliner, sier Fosso Kristiansen.
Han har helt siden han begynte å studere kommunikasjon holdt et øye med Trigger.
– Det tror jeg først og fremst skyldes at kampanjene har truffet en nerve. I tillegg til å være bransjeledende på det faglige, har Trigger posisjonert seg innenfor et kundesegment og en form for PR som passer mine verdier veldig godt.
– Matias er rett og slett et multitalent. I tillegg til å være en sterk strateg, har han solide kreative evner. Det er høy etterspørsel etter godt innhold som beveger og engasjerer. Med Matias på laget, får vi styrket innholdsteamet med nok en knallsterk ressurs, avslutter Bente Kvam Kristoffersen, daglig leder i Trigger.