Trigger med hele 5 shortlist-nominasjoner i Epica
Trigger med hele 5 shortlist-nominasjoner i Epica
Norske byråer sikret seg hele 28 shortlist nominasjoner i reklamekonkurransen Epica, mot 17 shortlist plasseringer i fjor. Trigger sendte inn 3 jobber i ulike kategorier der resultatet så langt er hele 5 shortlist nominasjoner. Dette er “all time high” for byrået som aldri tidligere har hevdet seg så sterkt i Epica.
– Epica er en tøff internasjonal konkurranse der kreativitet som fungerer premieres. Engasjement som konverterer og skaper verdier for kundene våre er noe vi alltid etterstreber i kombinasjon med sterke kreative uttak. Verdiene vi skaper sammen med kundene er alltid viktigere enn en nominasjon i en konkurranse, men når konkurransen løfter frem både kreativitet og resultat jubler vi over å markere oss så sterkt som det vi gjør i år, sier daglig leder i Trigger, Bente Kvam Kristoffersen.
Nå skal alle de nominerte jobbene over i en storjury som skal votere frem vinnerne i de ulike kategoriene. Annonsering av gull og grand prix vinnerne gjennomføres online i en egen seremoni 17. desember. Sølv og bronse annonseres på Epica Awards sin nettside dagen etter altså 18. desember.
Vi krysser fingrene for et godt norsk resultat i årets Epica Awards.
Jobbene Trigger er nominert med er
Trigger Oslo for Karo Pharma med «Reclaim Intimacy» i kategorien Health & Beauty
Trigger Oslo for Karo Pharma med «Reclaim Intimacy» i kategorien Copywriting & Storytelling
Trigger Oslo for Karo Pharma med «Reclaim Intimacy» i kategorien Corporate Image
Trigger Oslo for Innovasjon Norge med «Norwegian Space Travel» i kategorien Covid-19 Communications
Trigger Oslo for Fortum med «Impossible Games» i kategorien Corporate Image
Her kan du lese om de andre norske nominasjonene.