AF Gruppen til Trigger

AF Gruppen vil bygge fremtiden sammen med Trigger

20.11.2017

En av Norges ledende entreprenør- og industrikonsern AF Gruppen har valgt Trigger som en av sine nye samarbeidspartnere på kommunikasjon.

– Vi har store ambisjoner både på vekst og omdømmesiden, og har som mål å være en av de 10 mest populære arbeidsgiverne blant nyutdannede ingeniører innen 2020. I byråkonkurransen søkte vi derfor etter en sparringspartner som kunne utfordre oss og se nye muligheter for effektiv og relevant markedskommunikasjon. Etter en tøff konkurranse valgte vi Trigger fordi de presenterte innsiktsfulle løsninger der vår nysgjerrighet og vår tilnærming til bærekraftig entreprenørskap kom godt frem. Vi ser frem til å jobbe sammen med et team bestående av erfarne prosjektledere- og kreativ kompetanse, sier Wibecke Brusdal, kommunikasjonsdirektør i AF Gruppen.

– Bransjen og ikke minst AF Gruppen er noe som vokste ganske raskt på oss i prosessen. Så mye gull, så mange prosjekter og så mye vi ikke visste om som det kan engasjeres på! De ikoniske prosjektene med stort hjerte både for bærekraft og samfunnsansvar, trigget oss skikkelig. Vi gleder oss til å posisjonere AF Gruppen enda sterkere i hodene til folk, sier Lene Lyck Fasting, kundeansvarlig i Trigger.

– Trigger presenterte innsiktsfulle løsninger der bærekraftig entreprenørskap kom godt frem.

Samarbeidet vil i første omgang dreie seg om å utvikle smarte måter å bygge sterkere relasjoner til ingeniørstudenter på – gjennom hele studentreisen og frem til endelig valg av arbeidsgiver.

– En slik seier bekrefter at vi i Trigger Oslo fortsetter å anerkjennes for å være gode på innsiktsbaserte kommunikasjonsløsninger. Det er selvsagt viktig i en periode der vi har jobbet mye med å utvikle byrået videre. Vi har fortsatt en sterk kjerne av kreativ kommunikasjonskraft og den akter vi å utnytte og utvikle videre. Vi har tilført nye produkter, kompetanse og faglighet, og har gode bevis på at dette er attraktivt og gir solide resultater for nye og eksisterende kunder. I tillegg har det gitt oss fornyet energi vi tror smitter over på kundene våre, sier Bente Kvam Kristoffersen, daglig leder i Trigger Oslo.