Kundene forteller

Dette sier kundene om oss

Lotteri- og stiftelsestilsynet

Hvorfor valgte dere Trigger som byråpartner i sin tid?
– Vi valgte Trigger som byråpartner etter en anbudskonkurranse da de scoret høyt på kvalitet, kompetanse og pris.

Hvordan har det vært å jobbe med Trigger?

– Det har vært spennende å jobbe med Trigger. Sammen har vi testet ut nye måter å jobbe med samfunnsoppdraget vårt på. Vi har eksperimentert og utfordret både internt og eksternt for å dele innsikt og å forstå samfunnet og brukerne våre best mulig. Trigger har levert og gjort oss bedre.

– Trigger har levert og gjort oss bedre.

Hva er du stolt av å ha fått til sammen med Trigger?
– Jeg er stolt av prosjekter som har gitt innsikt i brukerhistorier og informasjonskampanjer som har løftet et viktig samfunnsoppdrag, å beskytte sårbare grupper mot spilleavhengighet.

Hvordan vil du beskrive Trigger?
– Trigger har mange gode, innsiktsfulle og kreative folk. Det er godt, morsomt og trygt å arbeide med dem.

Vil du anbefale Trigger til andre?
– Jeg kan varmt anbefale Trigger.

Anne Mette Hjelle, kommunikasjonsdirektør.

Norwegian Fashion Hub

Hvorfor valgte dere Trigger som byråpartner i sin tid?
– Vi valgte Trigger fordi de er bra folk med gode idéer og er lydhøre for våre behov.

Hvordan har det vært å jobbe med Trigger?

– Det er helt fantastisk hver gang. Trigger har et team som er utrolig engasjerte, gjennomfører prosjektet med entusiasme og innsikt, i tillegg til at de alltid legger i det lille ekstra som gjør at vi som kunde føler at vi blir både ivaretatt og utfordret.

– Med Trigger som byrå får du både ny innsikt, gode sparringspartnere og et godt resultat.

Hva er du stolt av å ha fått til sammen med Trigger?
– Vi har både fått på plass et stort posisjoneringsprosjekt for den Norske motebransjen – Designed by Life, og Bær Norsk, som er en samleside som gjør det enklere for deg som forbruker å velge norske merkevarer. Det er to prosjekter vi er veldig stolte av, og som vi har fått mye gode tilbakemeldinger på.

Hvordan vil du beskrive Trigger?

– Engasjerte, kompetente og interessante.

Hva gjør at du eventuelt vil anbefale Trigger til andre?

– At du får så mye mer; både gode sparringspartnere, ny innsikt og et godt resultat.

Elin Kathrine Saunes, daglig leder.

NEAS

NEAS er et mellomstort energi- og telekomselskap som har hovedkontor i Kristiansund, og har sin kundemasse i Midt-Norge. Første gang vi stiftet bekjentskap med Trigger var da Preben Carlsen sto på senen på en energikonferanse og vi satt i salen og hørte på. Vi tenkte at Triggermodellen var perfekt for vår strategi og markedskommunikasjon og tok kontakt med spørsmål om: «Kan Trigger være interessert i å arbeide med et selskap på distriktet, av vår størrelse?

– Trigger utvikler oss og hjelper oss med å tydeliggjøre vår posisjon i markedet.

Siden 2016 har vi hatt bistand fra Trigger. Tidvis har det vært et trekantforhold mellom Trigger, et lokalt reklamemiljø og oss. Hos Trigger har vi en fast kontaktperson, som trekker inn et kompetent team, når vi har prosjekt og arbeider som skal gjennomføres. Vi opplever at Trigger utvikler oss, og hjelper oss med å tydeliggjøre vår posisjon i markedet.

Trigger gjenbruker kompetansen og erfaringen de har med oss, og blir på den måten en partner vi vil ha med oss over tid. Trigger er dyktige på strategisk markedsarbeid, og kombinerer kreativitet innen design og tekst med å analysere vårt selskap og vår posisjon i markedet. De passer oss som hånd i hanske, og tilpasser hansken etter vår mellomstore hånd. Vi kan trygt anbefale Trigger som samarbeidspart til de bedrifter som tørr å by på seg selv, og ønsker en utvikling.

Knut Hansen, administrerende direktør og Anita Håholm, avdelingsleder.

Bufdir (Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet)

Hvorfor valgte dere Trigger?
– Fordi de var best av tre i konkurransen og kom med det beste løsningsforslaget. Det var både kreativt og konkret, og de kom med gode forslag til nye kanaler å utnytte.

Hvordan er det å jobbe med oss?
– Trigger-teamet er positive, imøtekommende, inkluderende og er lydhøre for forslag og innspill fra oss. De er også gode til å ta tilbakemeldinger, og gjøre noe med det hvis vi ikke er helt fornøyde. Det gjør det veldig lett å være kunde.

– Trigger er kreative, positive og løsningsorienterte. Det er lett å være kunde.

Hva er du mest stolt av å ha fått til sammen med oss?
– Her må jeg trekke frem podcasten Pappahverdag som stadig utvikles. Også foreldrestil-testen lever vi veldig godt på og er en veldig morsom og nyttig suksess. Vi har fått en bedre struktur og tilgjengeliggjøring av innholdet vårt på nettsiden. Vi har fortsatt en vei å gå med å bygge kjennskap og kunnskap til foreldrehverdag.no, men vi er inne i et godt spor som vi har troen på.

Hvordan vil du beskrive Trigger?

– Positive, kreative og løsningsorienterte. Jeg liker kanskje spesielt godt det at de er så lydhøre og konstruktive rundt tilbakemeldinger. Som kunde er det lett å være tydelig, og vi får både gode diskusjoner og resultater av det. Jeg vil absolutt anbefale Trigger til andre.

Nina Bugge, seniorrådgiver i Bufdir og redaktør for Foreldrehverdag.no.

Karo Pharma / Asan

Hvorfor valgte dere Trigger som byråpartner i sin tid?

– Vi ble kjent med Trigger via noen av deres innholdsprodusenter, som også har startet den fantastiske podcasten «Femihelse». Trigger presenterte spennende tanker i forhold til vår merkevare Asan, og hvordan vi sammen kunne videreutvikle merkevaren. Asan er en merkevare som jobber for positivt kroppsfokus og økt selvtillit. Sammen med Trigger har vi laget en fantastisk ny kampanje for Asan der vi gjennom vår merkevare tar et sosialt ansvar i forhold til å bidra til å dempe forventningspresset mange kan oppleve knyttet til seksualitet og intimitet, spesielt knyttet til pornografi.

Hvordan har det vært å jobbe med Trigger?

– Trigger består av en fantastisk gjeng med kompetente, motiverte og engasjerte ansatte. Trigger gjennomfører i alle ledd, og vi opplever at de alltid gir det lille ekstra som gjør at totaliteten blir så bra.

– Trigger gjennomfører i alle ledd, og vi opplever at de alltid gir det lille ekstra som gjør at totaliteten blir så bra.

Hva er du stolt av å ha fått til sammen med Trigger?

– Jeg er stolt over å ha nådd ut så bredt med et viktig budskap som virkelig har satt vår merkevare på kartet nok en gang. Vi har sammen med Trigger skapt en viktig og fantastisk film, en 360 graders kampanje og oppnådd fantastisk synlighet.

Hvordan vil du beskrive Trigger?

– Engasjerte, dyktige, blide, always-on, fulle av driv og motivasjon. Jeg vil uten tvil anbefale de videre.

Cecilie Ramm, Marketing Manager Karo Pharma / Asan.